tisdag 25 september 2012

Egoboost! - Isabella Löwengrip

Egoboost! - skriven av en av Sveriges mest lästa bloggare Isabella Löwengrip, Blondinbella - 2010

Boken handlar om Isabellas liv och hur hon tog sig igenom alla sina svåra stunder, en överlevnads- och peppguide för unga tjejer.
Boken Egoboost! är hennes personliga och peppande handbok för tonårstjejer om allt från krav och komplex till vänskap och kärlek. 

Jag tyckte väldigt mycket om boken just därför att jag verkligen kunde relatera till alla hennes situationer, jag kände igen mig och mår faktiskt mycket bättre, jag har boostat mig själv(!). Jag har inspirerats och sett saker mer positivt än förut, tack vare Isabella. 

Jag kan rekommendera boken till varenda ung tjej som existerar. Boken är verkligen så himla bra och jag ger den därför betyget 5 av 5, en bok värd att läsa - definitivt!

"Boosta dig själv!" liksom

/en ung tjej


 

Inga kommentarer: